Protos en CEC in evenwicht

CEC (zon)

12 mei 2019 14:00

Beide teams hielden elkaar goed in evenwicht zonder tot goed voetbal te komen, eindstand 0-0.
Protos maakte het zichzelf erg moeilijk door veel te snel diep te willen spelen en CEC miste de kwaliteit om te profiteren van het makkelijke balverlies dat Protos leed.
Veel kansen waren er deze wedstrijd niet, voor Protos kreeg Dennis Spang nog een goede kans maar zijn schot was te onnauwkeurig. CEC wist 10 minuten voor tijd een vrije trap op de kruising te plaatsen waarna Ruben Bergman in de rebound Protos doelman Tim Bakker zijn harde schot knap zag wegwerken.
Volgende week krijgt Protos buurman Raptim op bezoek.