Protos 1 – Musselkanaal 1

Musselkanaal (zon)

1 december 2019 14:00

Bij Protos ging teveel mis om het Musselkanaal lastig te maken, 1-4. Direct vanaf de start liep Protos achter de feiten aan door slechte passes en aannames, toen in de 25ste minuut Bram Mittendorff een door keeper Tim Bakker weg gestompte bal in eigen doel liep was dit geheel in lijn met het vertoonde spel. 10 Minuten later dook Musselkanaal speler Jeroen Ots vrij voor Tim Bakker op, zijn schot werd half gestopt maar kon daarna nog voor de doellijn weggewerkt worden door Bas Smits. Direct daarop kreeg de Musselkanaalster keeper Bjorn Banus zijn eerste serieuze test, Stan van der Veen haalde vanaf 25m. hard uit en Banus wist de bal ternauwernood tot corner te werken. Na rust probeerde Protos zich terug te knokken in de wedsrijd maar ook nu ging er teveel mis om langszij te komen en nadat balverlies in de verdediging goed werk uitgespeeld door Musselkanaal waardoor Jeroen Ots kon binnen schieten, 0-2. Daarna was het bij Protos gebeurt met het geloof in een goede afloop, Musselkanaal was veel scherper en won de duels. Musselkanaal liep verder uit door 2 doelpunten van Jordi Oost die telkens goede profiteerde van slecht uitverdedigen in de Protos achterhoede. In blessuretijd wist Michel Overweg nog de 1-4 te scoren. Komende week speelt Protos uit tegen Twedo.