Protos 1 – Erica 1

3e klasse C

8 maart 2020 14:00

Onbekend

Hoewel Erica de 1ste helft nog wel aandrong, was het Protos dat volkomen verdiend de punten pakte, 2-0. Erica begon sterk en dwong Protos achteruit, maar echte kansen wist het zich niet te creëren. Wel kreeg het meerdere vrije trappen die net niet nauwkeurig genoeg richting de 2de paal gingen. Nadat Protos het 1ste kwartier alleen maar verdedigde, werden daarna de voorwaartsen meer in het spel betrokken wat al in de 22ste minuut resulteerde in de 1-0. Michel Overweg werd in de spits aangespeeld, draaide goed weg van de verdediger en plaatste de bal netjes in de hoek. Hoewel Erica de betere ploeg bleef was het Protos dat het dichtst bij een goal kwam, Dennis Spang ronde een goed opgezette aanval af met een strak schot in de bovenhoek, Erica doelman Bram Gebbeken wist deze echter nog knap tot corner te werken. Kort na rust werd een door Dennis Spang genomen corner bij de 1ste paal door een Erica speler aangeraakt waardoor deze in eigen doel belandde, 2-0. Daarna was Protos de betere ploeg en had het nog diverse mogelijkheden om de voorsprong uit te bouwen. Zo werd een kopbal van Stan van der Veen door de Erica-doelman uit de bovenhoek getikt en belandde een kopbal van Stef Smits op de paal.

Komende week speelt Protos uit tegen Raptim.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!