Protos 1 - Hodo 1

Dave Padding

3e klasse C

9 november 2019 20:00

Protos was de gehele wedstrijd de betere ploeg en won dan ook verdiend met 4-1.
Na een kwartier spelen kwam Protos op voorsprong, Joost Meijerink wist met een indraaiende voorzet de mee op gekomen Bram Mittendorff te bereiken die onhoudbaar binnenkopte, 1-0. Nog geen 2 minuten later was het Bram van der Veen die de geheel vrijgelaten Robin Soppe voor het doel aanspeelde, deze sprong de 2-0 binnen. Daarna gebeurde er een tijdje niets spannends totdat 5 minuten voor rust Joost Meijering een bal wist te onderscheppen en zijn voorzet door Robin Soppe zag worden binnen gewerkt, 3-0. Hodo wist daarna snel tegen te scoren, Dave Padding draaide op de 16 goed naar binnen en plaatste de bal beheerst in de hoek, 3-1. Na rust kreeg Protos diverse kansen om de voorsprong uit te breiden en wist uiteindelijk in de 65ste minuut te scoren,  wederom was het Joost Meijerink die de assist gaf waardoor Robin Soppe met een kopbal zijn 3de goal wist te maken, 4-1. Er waren daarna nog diverse kansen voor Protos waarvan de grootste was voor Jelle Mittendorff die zelf had kunnen scoren maar de goal gunde aan de hard werkende Michel Overweg, helaas was zijn breedtepass te scherp om binnen te tikken. Het door blessures geteisterde Hodo was deze avond geen partij voor Protos dat weer vol energie speelde.